tirsdag 9. august 2011

Sommergenser.

Denne ble ikke helt etter planen siden jeg manglet ett nøste.. For å bli ferdig tok jeg resten i en annen farge. Er nesten fornøyd.. Ikke helt fornøyd med at det ble en tofarget genser, dessuten synes jeg den siger over skuldrene, noe jeg ikke er vant til. Faktsisk synes jeg den sitter bedre på bilde enn hva jeg opplever når den er på. Håper det er en vanesak:) Ja, ermene er mye lengre enn på bildet, de er brettet opp:)

Strikket i Catania og mønster er fra ett gammelt Mandarin Petit hefte jeg ikke helt husker nr. på.

 


4 kommentarer:

Brit Strikkenerd sa...

Jeg synes det ble en fin sommer genser. Satt som støpt på deg:)Men kan kjenne igjen den irritasjonen når man mangeler et nøste for å få akkurat det man kan tenke seg!!

gyldenkron sa...

Fin var den iallfall. Synes ikke det gjorde noe at den var tofarget jeg, ble litt liv i genseren.

reSIRIkulert sa...

Eg synes det vart ein flott gensar! Det friska opp med den lyse toppen ;)

Katrine sa...

Takk for hyggelige kommentarer:)
Pga fargeskifte begynte jeg også på rillestrikken før jeg skulle, for ikke å få rare overganger.