onsdag 6. juli 2011

Trøbler så med å sy.

Blir helt matt her. Får ikke til buen i hjertet. Enten vises ett sting på retten, eller så henger masse stoff igjen i sømmen. Får det bare ikke til!! Skjønner ikke bæra, og har bedt damen på Sykroken om hjelp. Så godt det finnes forum hvor du kan få masse hjelp, støtte og inspirasjon :)

Ett par bilder av det begredelige resultatet, og dette er av de verste. Skjønner du hva jeg gjør feil, vær så snill og si ifra.



Føler meg utrolig dum som ikke får til dette. Har en bok hvor det står; sy rundt hjertet og husk på åpningen. Så enkelt lissom. Nope!!
Veldig glad for hjelp nå altså...

Oppdatering:

Nå har jeg fått hjelp hos sykroken, og har redusert sømmonnet ned til 3 mm. Klipper dessuten nesten helt ned i buen, pluss at jeg ikke syr så dyp bue som jeg gjorde. Så nå er jeg nesten 100 % fornøyd:)

Ingen kommentarer: